Catalunya serà l'epicentre de la diversitat lingüística europea

Volem viure plenament en les nostres llengües!
Els dies 14 i 15 de novembre, Catalunya serà l’epicentre de la diversitat lingüística europea. Des del CIEMEN acollim l’Assemblea General l’ELEN pel futur de les nostres llengües minoritzades i sovint reprimides i per poder viure-hi plenament i amb tots els drets.
La Xarxa Europea per a la Igualtat Lingüística (ELEN – The European Language Equality Network) treballa per a connectar les nostres comunitats lingüístiques minoritàries de tota Europa, mobilitzant-les perquè puguem viure tots els aspectes de les nostres vides en les nostres llengües i plegats construir un moviment imparable que protegeixi i desenvolupi les nostres llengües i garanteixi el seu futur per a les generacions esdevenidores.
Les organitzacions activistes lingüístiques es reuniran a Barcelona per a l’Assemblea General de l’ELEN del 14 al 15 de novembre, organitzada per CIEMEN amb el suport del Govern de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.
Més detalls aviat…
—————
ENGLISH
The European Language Equality Network (ELEN) works to connect our minoritized language communities across Europe, mobilizing them so that we can live every aspect of our lives in our languages, and together build an unstoppable movement that will protect and develop our languages and secure their future for future generations.
More details to come…